План "Картка"


                    ПЛАНИ-КАРТКИ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ
            З ДІТЬМИ НА РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ ТА ДРІБНОЇ
            МОТОРИКИ ПАЛЬЦІВ РУК
(У картках дібрано різні види  діяльності,які сплановані так,щоб можна було реалізувати принципи індивідуального підходу під час роботи з дітьми).
ПЛАН-КАРТКА №1
Вправи на розвиток дрібної моторики пальців рук
1.Зібрати розсипані лічільні палички в коробку;
2. «Долоньки на столі»(на рахунок 1-2 розтуляти пальці,а потім стуляти);
3. «Пальчики вітаються»(по черзі з єднаються мізинець з мізинцем і т.ін.);
4.Робота зі шнурівкою.
      РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ
1.Гра «Хто більше?»(знаходження звуків у назвах предметів за картинкою);
2. «Запам ятай слова»(відтворення слів у заданій послідовності);
3. «Скажи,що ти чуєш»(спів пташок,сигнал машини і т.ін);
4. «Що переплутав художник?».
ПЛАН-КАРТКА№2
Вправи на розвиток дрібної моторики пальців рук
1.Гра-забавлянка «Пальчику,пальчику ,де ти був»;
2.Складання фігур із лічильних паличок;
3.Плавно вертіти олівець великим і вказівним пальцями;
4. «Що зайве в цьому ряді?».
    РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ
1.Пригадати персонажі казки «Ріпка» і назвати їх;
2.Гра «Перебрати крупи»;
3.Гра «Що ти почув?»;
4.Слухаємо музику.
ПЛАН –КАРТКА№3
Вправи на розвиток дрібної моторики пальців рук
1.Гра «Тісто» (розминка для всіх пальців рук);
2.Складання фігур з лічильх паличок;
3.Повторення кольорів;
4.Гра «Стіл».
      РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ
1.Пригадати персонажів казки «Колобок» і назвати їх;
2.Гра «Де плескали в долоні?»;
3.Виклади фігури від більшого до найменшого;
4.Д/г «Дитячий світ»(назвати слова,що означають лише іграшки).
ПЛАН- КАРТКА№4
Розвиток дрібної моторики пальців рук
«Бджілка»(вказівним пальцем правої руки робити колові рухи);
Робота з мозаїкою;
«Окуляри»(з єднати вказівний і великий пальці обох рук і піднести до очей);
Д/г «Шнурівка».
РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ
      1.Назвати,які звуки чуємо в природі(шумить вітер,тече вода тощо);
      2.Д/г «Зваримо борщик»;
       3.Малювати по крапкам( грибочок);
       4.Гра «Продовж рядок»(геометричні фігури).
      ПЛАН –КАРТКА№5
     Розвиток дрібної моторики пальців рук
         1 «.Стілець» (змінювати положення рук почергово на рахунок «раз-два»;
         2.Допомогти муршці потрапити до своєї нірки;
          3.Гра «Привітання»;
          4.Притиснути всіма пальчиками гречану крупу і покатати по столу.
                  РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ
Самостійне визначення,як звучать слова на предметних картинках;
2.Ігрова вправа «Від великого до малого»(розвиток вміння зосереджуватись
          на сприйнятті об єкта за розміром);
         3.Дидактична вправа «Розфарбуй предмети»(розвиток вмінь зосереджуватись
         на сприйнятті об єкта за кольором);
          4.Вправа «Будь уважний»(Зоопарк),(стимулювання уваги,розвиток швидкості
            реакції).



         
 



Комментариев нет:

Отправить комментарий