ПЛАНИ-КАРТКИ
ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ
З ДІТЬМИ
НА РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ ТА ДРІБНОЇ
МОТОРИКИ
ПАЛЬЦІВ РУК
(У картках дібрано різні види діяльності,які сплановані так,щоб можна було
реалізувати принципи індивідуального підходу під час роботи з дітьми).
ПЛАН-КАРТКА
№1
Вправи на розвиток дрібної моторики пальців рук
1.Зібрати розсипані лічільні палички в коробку;
2. «Долоньки на столі»(на рахунок 1-2 розтуляти пальці,а
потім стуляти);
3. «Пальчики вітаються»(по черзі з єднаються мізинець з
мізинцем і т.ін.);
4.Робота зі шнурівкою.
РОЗВИТОК
СЛУХОВОЇ УВАГИ
1.Гра «Хто більше?»(знаходження звуків у назвах предметів за
картинкою);
2. «Запам ятай слова»(відтворення слів у заданій
послідовності);
3. «Скажи,що ти чуєш»(спів пташок,сигнал машини і т.ін);
4. «Що переплутав художник?».
ПЛАН-КАРТКА№2
Вправи на розвиток дрібної моторики пальців рук
1.Гра-забавлянка «Пальчику,пальчику ,де ти був»;
2.Складання фігур із лічильних паличок;
3.Плавно вертіти олівець великим і вказівним пальцями;
4. «Що зайве в цьому ряді?».
РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ
УВАГИ
1.Пригадати персонажі казки «Ріпка» і назвати їх;
2.Гра «Перебрати крупи»;
3.Гра «Що ти почув?»;
4.Слухаємо музику.
ПЛАН
–КАРТКА№3
Вправи на розвиток дрібної моторики пальців рук
1.Гра «Тісто» (розминка для всіх пальців рук);
2.Складання фігур з лічильх паличок;
3.Повторення кольорів;
4.Гра «Стіл».
РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ
РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ
1.Пригадати персонажів казки «Колобок» і назвати їх;
2.Гра «Де плескали в долоні?»;
3.Виклади фігури від більшого до найменшого;
4.Д/г «Дитячий світ»(назвати слова,що означають лише
іграшки).
ПЛАН-
КАРТКА№4
Розвиток дрібної моторики пальців рук
«Бджілка»(вказівним пальцем правої руки робити колові рухи);
Робота з мозаїкою;
«Окуляри»(з єднати вказівний і великий пальці обох рук і
піднести до очей);
Д/г «Шнурівка».
РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ
1.Назвати,які
звуки чуємо в природі(шумить вітер,тече вода тощо);
2.Д/г «Зваримо
борщик»;
3.Малювати по
крапкам( грибочок);
4.Гра «Продовж рядок»(геометричні
фігури).
ПЛАН –КАРТКА№5
Розвиток дрібної
моторики пальців рук
1 «.Стілець»
(змінювати положення рук почергово на рахунок «раз-два»;
2.Допомогти
муршці потрапити до своєї нірки;
3.Гра
«Привітання»;
4.Притиснути
всіма пальчиками гречану крупу і покатати по столу.
РОЗВИТОК
СЛУХОВОЇ УВАГИ
Самостійне визначення,як звучать слова на предметних
картинках;
2.Ігрова вправа «Від великого до малого»(розвиток вміння
зосереджуватись
на
сприйнятті об єкта за розміром);
3.Дидактична
вправа «Розфарбуй предмети»(розвиток вмінь зосереджуватись
на сприйнятті
об єкта за кольором);
4.Вправа
«Будь уважний»(Зоопарк),(стимулювання уваги,розвиток швидкості
реакції).
Комментариев нет:
Отправить комментарий