План роботи
асистента вихователя
на 2019-2020н.р
№
З/П
|
Зміст роботи
|
Термін
проведення
|
Примітки
|
||||||||||||
1.Організаційно-педагогічна робота
|
|||||||||||||||
1
|
Обстежити дитину у групі стан
загальної та дрібної моторики,уміння й навички дитини,фонематичні процеси,словник,логічне
мислення,зв’язне мовлення,рівень,
сформованості узагальненої функції мовлення,психічний процесів,часових
орієнтирів
|
Вересень
|
|
||||||||||||
2
|
Вивчити методичну документацію та
висновки ПМПК діагнози психоневролога й інших лікарів-фахівців.
Заповнити індивідуальні картки
розвитку
дітей.Скласти розклад занять.Скласти
індивідуальну програму розвитку дитини,плани корекційно-розвиткової роботи з
дитиною.Заповнювати щоденники спостережень.
|
Вересень
Протягом року
|
|
||||||||||||
3
|
Оформи документацію для направлення
дітей на медико-психолого-педагогічну консультацію
|
Квітень-травень
|
|
||||||||||||
Робота з медичними установами
|
|||||||||||||||
|
Направляти дітей на консультативні
обстеження до лікарів-фахівців:
.під час надання корекційної допомоги;
під час повторного обстеження
|
Грудень(за потребами)
|
|
||||||||||||
Освітні робота
|
|||||||||||||||
1
|
Систематично проводити індивідуальні
та під групові заняття з огляду на план
корекційно-розвивальної програми
роботи
|
Протягом
навчального року
|
|
||||||||||||
2
|
Поповнювати куточок розвивальними
іграми,дидактичними матеріалами для
проведення занять в ігровій формі
|
Протягом
навчального року
|
|
||||||||||||
3
|
Систематично відвідувати заняття вихователів
для проведеної колекційної роботи
|
Протягом
Навчального року
|
|
||||||||||||
4
|
Разом із вихователем групи
здійснювати соціально-педагогічний
супровід дітей з особливими освітніми
потребами,зокрема:проводити
освітні,виховні,соціально-адаптаційні заходи з використанням різних форм
роботи та запровадженням ефективних
форм їх проведення;
допомагати дітям з освітніми потребами
виконувати освітні завдання;залучати дітей ООП до різних видів освітньої
діяльності на заняттях
|
Протягом навчального року
|
|
||||||||||||
5
|
Використовувати різноманітний
дидактичний матеріал на заняттях
|
Протягом навчального року
|
|
||||||||||||
6
|
Проводити роботу з такими напрямкам:
-розвивати зв язне мовлення;
-розвивати часові та просторові
орієнтири;
-розширювати трудову та ігрову
діяльність
|
Протягом навчального року
|
|
||||||||||||
7
|
Формувати словник дитини:
-активізувати та
збагачувати,уточнювати відповідно до лексичних тем передбачених
програмою;збагачувати словник дитини синонімами,антонімами,омонімами;
-розширювати запас прикметників і
прислівників,що характеризують зовнішність,риси,поведінку людини,властивості
предметів;
|
Протягом навчального року
|
|
||||||||||||
8
|
Наприкінці навчального року підбити
підсумок корекційно-розвивальної роботи,підготовити звітну документацію
|
Травень
|
|
||||||||||||
Робота з
вихователями,учителем-логопедом,практичним
психологом,музичним
керівником
|
|||||||||||||||
1
|
Постійно проводити консультації для
вихователів із метою ознайомлення із
метою ознайомлення з динамікою
корекційно-розвиткової роботи,індивідуальними особливостями
розумового розвитку дитини
|
Протягом навчального року
|
|
||||||||||||
2
|
Організовувати предметно- корекційне
середовище й обладнання інклюзивної групи
|
Протягом навчального року
|
|
||||||||||||
3
|
Проводити спільно з вихователями
групові батьківські збори
|
Вересень,
квітень
|
|
||||||||||||
4
|
Співпрацювати з музичним керівником у
проведенні музичних занять,підготовці до
святкових ранків
|
Протягом навчального року
|
|
||||||||||||
5
|
Співпрацювати з практичним психологом,
учителем-логопедом для встановлення
наступності в корекційній роботі з
дітьми
з ООП
|
Протягом навчального року
|
|
||||||||||||
6
|
Провести консультації для вихователів:
«Дитина з особливо освітніми
потребами»;
«Здоров я дитини-багатство країни»
|
Грудень,
березень
|
|
||||||||||||
Робота з батьками
1
|
Провести консультації для батьків:
«Інклюзивна освіта:навчаємо та
виховуємо разом»;
«Поради батькам щодо роботи з дитиною
ЗПР»
|
Вересень,
жовтень
|
|
||
2
|
Заохочувати батьків до щоденного
закріплення завдань,які надають учитель-логопед,практичний
психолог,вихователь,
асистент вихователя
|
Протягом навчального року
|
|
||
3
|
Систематично доводити до відома
батьків
про результати колекційного впливу на
розвиток дитини
|
Протягом навчального року
|
|
||
4
|
Ознайомити батьків з результатом
моніторингу
|
Травень
|
|
||
5
|
Підбити підсумки
корекційно-розвивальної
роботи за навчальний рік
|
Травень
|
|
||
6
|
Проводити роз яснювальну роботу з
батьками щодо способів реалізації права дитини з ООП на освіту через
інклюзивне навчання
|
Постійно
|
|
||
Методична та
самоосвітня робота
|
|||||
1
|
Складання перспективного плану
сенсорного розвитку дитини з ООП
|
Вересень
|
|
||
2
|
Методична трибуна: «Лялька як
персона:педагогічний підхід для соціального і психічного розвитку дитини»
|
Листопад
|
|
||
3
|
Методичний аукціон
«Знай!Вивчай!Впроваджуй!»
|
Березень
|
|
||
4
|
Співпраця з методичним центром відділу
освіти з питань впровадження інклюзивних цінностей в освітній процес
|
Протягом року
|
|
||
5
|
Висвітлення проблеми інклюзивної
освіти на сайті ЗДО
|
Протягом року
|
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий