План роботи асистента вихователя на 2019-2020 н.р


                                    План роботи асистента вихователя
                                               на 2019-2020н.р
З/П
        
         Зміст роботи       
       Термін
    проведення

Примітки
                       1.Організаційно-педагогічна робота  
   1
Обстежити дитину у групі стан загальної та дрібної моторики,уміння й навички дитини,фонематичні процеси,словник,логічне мислення,зв’язне  мовлення,рівень, сформованості узагальненої функції мовлення,психічний процесів,часових орієнтирів

  Вересень

   2
Вивчити методичну документацію та висновки ПМПК діагнози психоневролога й інших лікарів-фахівців.
Заповнити індивідуальні картки розвитку
дітей.Скласти розклад занять.Скласти індивідуальну програму розвитку дитини,плани корекційно-розвиткової роботи з дитиною.Заповнювати щоденники спостережень.
   Вересень



Протягом року

   3
Оформи документацію для направлення дітей на медико-психолого-педагогічну консультацію

Квітень-травень

                                               Робота з медичними установами                    

Направляти дітей на консультативні обстеження до лікарів-фахівців:
.під час надання корекційної допомоги;
 під час повторного обстеження

Грудень(за потребами)

                                               Освітні робота
    1
Систематично проводити індивідуальні
та під групові заняття з огляду на план
корекційно-розвивальної програми роботи

Протягом
навчального року

    2
Поповнювати куточок розвивальними іграми,дидактичними матеріалами  для проведення занять в ігровій формі
 Протягом
навчального року

    3
Систематично відвідувати заняття вихователів для проведеної колекційної роботи
Протягом
Навчального року

   4
Разом із вихователем групи
здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми
потребами,зокрема:проводити освітні,виховні,соціально-адаптаційні заходи з використанням різних форм
роботи та запровадженням ефективних форм їх проведення;
допомагати дітям з освітніми потребами виконувати освітні завдання;залучати дітей ООП до різних видів освітньої діяльності на заняттях
Протягом навчального року

   5
Використовувати різноманітний дидактичний матеріал на заняттях
Протягом навчального року

   6
Проводити роботу з такими напрямкам:
-розвивати зв язне мовлення;
-розвивати часові та просторові орієнтири;
-розширювати трудову та ігрову діяльність
Протягом навчального року

   7
Формувати словник дитини:
-активізувати та збагачувати,уточнювати відповідно до лексичних тем передбачених програмою;збагачувати словник дитини синонімами,антонімами,омонімами;
-розширювати запас прикметників і прислівників,що характеризують зовнішність,риси,поведінку людини,властивості предметів;
Протягом навчального року

   8
Наприкінці навчального року підбити підсумок корекційно-розвивальної роботи,підготовити звітну документацію
Травень

                                Робота з вихователями,учителем-логопедом,практичним
                                      психологом,музичним керівником
   1
Постійно проводити консультації для вихователів із метою ознайомлення із
метою ознайомлення з динамікою корекційно-розвиткової роботи,індивідуальними особливостями
розумового розвитку дитини
Протягом навчального року

    2
Організовувати предметно- корекційне середовище й обладнання інклюзивної групи
Протягом навчального року

   3
Проводити спільно з вихователями групові батьківські збори
Вересень,
квітень

   4
Співпрацювати з музичним керівником у проведенні музичних занять,підготовці до
святкових ранків
Протягом навчального року

   5
Співпрацювати з практичним психологом,
учителем-логопедом для встановлення наступності в корекційній  роботі з дітьми
з ООП
Протягом навчального року

  6
Провести консультації для вихователів:
«Дитина з особливо освітніми потребами»;
«Здоров я дитини-багатство країни»
Грудень,
березень

                                                    Робота з батьками
   1
Провести консультації для батьків:
«Інклюзивна освіта:навчаємо та виховуємо разом»;
«Поради батькам щодо роботи з дитиною ЗПР»
Вересень,
жовтень

  2
Заохочувати батьків до щоденного закріплення завдань,які надають учитель-логопед,практичний психолог,вихователь,
асистент вихователя
Протягом навчального року

   3
Систематично доводити до відома батьків
про результати колекційного впливу на розвиток дитини
Протягом навчального року

   4
Ознайомити батьків з результатом моніторингу
Травень

   5
Підбити підсумки корекційно-розвивальної
роботи за навчальний рік
Травень

   6
Проводити роз яснювальну роботу з батьками щодо способів реалізації права дитини з ООП на освіту через інклюзивне навчання
Постійно

                               Методична та самоосвітня робота
   1
Складання перспективного плану сенсорного розвитку дитини з ООП
Вересень

    2
Методична трибуна: «Лялька як персона:педагогічний підхід для соціального і психічного розвитку дитини»
Листопад

    3
Методичний аукціон «Знай!Вивчай!Впроваджуй!»
Березень

    4
Співпраця з методичним центром відділу освіти з питань впровадження інклюзивних цінностей в освітній процес
Протягом року

     5
Висвітлення проблеми інклюзивної освіти на сайті ЗДО
Протягом року



Комментариев нет:

Отправить комментарий