ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ ПЛАН

ПОГОДЖЕНО:                                                 
Заступник директора з НВР
 ________________ О.П.Глотова
«___»____________ 2020р
                                 
                                         
                         ЩОДЕННИК   СПОСТЕРЕЖЕНЬ
                      дитини  з особливими потребами
                         Ніцуна Ярослава Юрійовича
                            на 2019-2020н/р


Вказівки до ведення:
1)Щоденник заповнюється членами                                                                                                                                
 команди психолого-педагогічного
 супроводу дитини з особливими    
 освітніми потребами:вихователі,
 інклюзивної групи,асистент,
 практичний психолог,вчитель-
 логопед,батьки дитини.

 2)На кожну дитину заповнюють
 окремі сторінки,де,відповідно до
 змісту щоденника,дають експертну
 оцінку не рідше одного разу на три

 місяці.





     Освітня лінія:дитина в світі культури
     Довгострокова мета:продовжувати вчити правильно тримати пензлик у руці,вільно,без натискань,проводити ним по папері;формувати вміння зображувати знайомі предмети та явища,використовуючи різноманітні зображувальні засоби-колір,лінію,форму;формувати вміння викладати та наклеювати в певній послідовності на папері готові форми за наслідуванням дій вихователя. Вчити ліпити предмети однакові за формою,але різні за величиною;вчити ліпити предмети,що складаються з 2-3 частин,правильно поєднувати їх в одне ціле за допомогою прийомів прикладання та притискання;виховувати здатність емоційно сприймати роботи образотворчого мистецтва,милуватися та оцінювати свою роботу.
Продовжувати вчити сприймати художні твіри,частково супроводжувати рухами текст твору;вчити робити коротку опис розповідь за допомогою навідних запитань вихователя.
Вчити дитину під час співу слухати не тільки себе,а й однолітків,співати в колективі,не виділяючись голосом. Вчити починати і закінчувати музичний твір разом з усіма дітьми.
Дата__________________________________________________
Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата та прогрес
                                        Образотворча діяльність
Вміє самостійно зображувати предмети круглої і квадратної форми
Може малювати прямі ,похилі та прямі лінії
Вміє ділити  шматок пластиліну на 3 рівні частини
Вміє промащувати форми
Для аплікацій клеєм від середини до країв,забирати зайвий клей
                                         Театрально-ігрова діяльність
Може частково переказувати зміст твору з допомогою навідних питань дорослого
Відтворює рухи, жести героїв за текстом літературного твору
                                             Музична діяльність
Може відрізняти веселий музичний твір від сумного
Знає назви музичних інструментів
Умовні позначення:
О-дитина оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
СП-спостерігається суттєвий прогрес;
НП-незначний прогрес;
ПН-пронресу в досягненні конкретної мети нає.

  Освітня лінія: дитина в природному довкіллі
  Дата________________________________________
Довгострокова мета:розвивати вміння помічати найелементарніші
зв язки між явищами природи і змінами в житті рослини;
Формувати практичні  та дослідницькі вміння з догляду за рослинами;вчити самостійно помічати та визначати стан погоди;
Називати її ознаки;розширювати знання про диких та свійських тварин,їх поведінку,спосіб життя;формувати первинне уявлення,що природу треба берегти,про тварин піклуватися.
Короткострокові
завдання
              Методи оцінювання
              Дата та прогрес
Розрізняє та називає
пори роки,може показати їх на картинці;
Розпізнає диких і свійських тварин по
картинках;
Визначає стан погоди
(дощ,сніг,сонце,вітер)
     Умовні позначки:
      О-дитина оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
      СП-спостерігається суттєвий прогрес;
      НП-незначний прогрес;
      ПН-прогресу в досягненні конкретної мети немає. 

Освітня лінія: дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Дата____________________________________________________
Довгострокова мета: продовжувати формувати уявлення про
кількість,множини,величину,геометричні фігури;вчити
орієнтуватись в часі та формувати просторові уявлення;
вчити лічбу в межах 5 за допомогою різних аналізаторів:
зорового,слухового,тактильного
Короткострокові
завдання
                 Методи оцінювання
                  Дата та прогрес
Лічити в межах 5 кількісною та порядковою лічбою
Знаходить 2 однакових
Предмети серед інших
Називає геометричні фігури,вміє їх відшукувати серед інших
Розуміє поняття  «нижче», «вище»,керується ними
   Умовні позначки:  
   О-дитини оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
   СП-спостерігається суттєвий прогрес;
   НП-незначний прогрес;

   ПН-прогресу в досягненні конкретної мети немає.

Освітня лінія:гра дитини
Дата___________________________________________________
Довгострокова мета:заохочувати до спільних сюжетно-рольових ігор з іншими дітьми;розвивати зацікавленість різними видами ігор,уміння дотримуватися правил,дружно гратись і завершувати гру;розвивати за допомогою гри культуру поведінки та спілкування.
Короткострокові заняття
Методи оцінювання
Дата і прогрес
1.Бере участь у різних видах діяльності
2.Не конфліктує з дітьми під час
спільних ігор
3.Розуміє правила гри та дотримується їх
4.Проявляє ініціативність у ігровій діяльності
        
         Умовні позначення:
         О-дитина оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
         СП-спостерігається суттєвий прогрес;
         НП-незначний прогрес;
         ПН-прогресу в досягненні конкретної мети немає.

 Освітня лінія: соціум

П.І.дитини:____________________________________
Дата__________________________________________
Освітня лінія: дитина в соціумі
Розвиток соціальних навичок,емоційно-вольової регуляції та саморегуляціїї        

Короткострокові завдання

Методи оцінювання
Дата і прогрес
1.Уміння грати в настільні ігри
спільно з трьома дітьми
2.Дитина утримуватиме увагу
на заняттях з пізнавального розвитку протягом двох хвилин
3.Ярослав буде обмінюватися іграшками з однолітками з частковою
допомогою дорослого

Умовні позначення:
О-дитина оволоділа вмінням, досягла визначеної мети;
СП-спостерігається суттєвий прогрес;
НП-незначний прогрес;
ПН-прогресу в досягненні конкретної мети немає.

 Освітня лінія: особливість дитини
Довгострокова мета: закріплювати навички особистої гігієни ;гартування організму та його рухової активності ;продовжувати ознайомлювати з органами тіла людини,його функціями; формувати правильну поставу,закріпляти гігієнічні навички самообслуговування; вчити керувати своїми емоціями.
Дата__________________________________________________________
  Короткострокові
    завдвння

          Методи оцінювання
        Дата та прогрес
Вміє виконувати гігієнічні процедури
(мити руки,витирати рот і ніс за потребами,ходити до туалету)



Дотримується правил культури поведінки за столом



Знає,називає і показує частини тіла людини,їх функції



Може самостійно усунути неохайність
та забрудненість одягу



Вміє ходити з вільними,природними рухами рук,тримаючись прямо,ходити під час занять один за одним



     Умовні позначки:
    О-дитина оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
    СП-спостерігається суттєвий прогрес;
    НП-незначний прогрес;
    ПН-прогресу в досягненні немає.
  Додаткові освітні та соціальні потреби дитини
Види проблеми
     Так
      Ні
Додаткове підтримання
асистентом вихователя

Додаткове підтримання
асистентом дитини


Супровід соціальним
працівником
      +



       -

       -

         


1 комментарий: