ПОГОДЖЕНО:
Заступник директора з НВР
________________
О.П.Глотова
«___»____________ 2020р
ЩОДЕННИК СПОСТЕРЕЖЕНЬ
дитини з особливими потребами
Ніцуна Ярослава Юрійовича
на 2019-2020н/р
Вказівки до ведення:
1)Щоденник
заповнюється членами
команди психолого-педагогічного
супроводу дитини з особливими
освітніми потребами:вихователі,
інклюзивної групи,асистент,
практичний психолог,вчитель-
логопед,батьки дитини.
2)На кожну дитину заповнюють
окремі сторінки,де,відповідно до
змісту щоденника,дають експертну
оцінку не рідше одного разу на три
місяці.
Освітня лінія:дитина в світі культури
Довгострокова
мета:продовжувати вчити правильно тримати пензлик у руці,вільно,без
натискань,проводити ним по папері;формувати вміння зображувати знайомі предмети
та явища,використовуючи різноманітні зображувальні
засоби-колір,лінію,форму;формувати вміння викладати та наклеювати в певній
послідовності на папері готові форми за наслідуванням дій вихователя. Вчити
ліпити предмети однакові за формою,але різні за величиною;вчити ліпити
предмети,що складаються з 2-3 частин,правильно поєднувати їх в одне ціле за допомогою
прийомів прикладання та притискання;виховувати здатність емоційно сприймати
роботи образотворчого мистецтва,милуватися та оцінювати свою роботу.
Продовжувати
вчити сприймати художні твіри,частково супроводжувати рухами текст твору;вчити
робити коротку опис розповідь за допомогою навідних запитань вихователя.
Вчити дитину
під час співу слухати не тільки себе,а й однолітків,співати в колективі,не
виділяючись голосом. Вчити починати і закінчувати музичний твір разом з усіма
дітьми.
Дата__________________________________________________
Короткострокові
завдання
|
Методи
оцінювання
Дата та
прогрес
|
||
Образотворча
діяльність
|
|||
Вміє
самостійно зображувати предмети круглої і квадратної форми
|
|||
Може
малювати прямі ,похилі та прямі лінії
|
|||
Вміє
ділити шматок пластиліну на 3 рівні частини
|
|||
Вміє
промащувати форми
Для
аплікацій клеєм від середини до країв,забирати зайвий клей
|
|||
Театрально-ігрова
діяльність
|
|||
Може
частково переказувати зміст твору з допомогою навідних питань дорослого
|
|||
Відтворює
рухи, жести героїв за текстом літературного твору
|
|||
Музична
діяльність
|
|||
Може
відрізняти веселий музичний твір від сумного
|
|||
Знає назви
музичних інструментів
|
Умовні
позначення:
О-дитина
оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
СП-спостерігається
суттєвий прогрес;
НП-незначний
прогрес;
ПН-пронресу
в досягненні конкретної мети нає.
Освітня лінія: дитина в природному довкіллі
Дата________________________________________
Довгострокова
мета:розвивати вміння помічати найелементарніші
зв язки між
явищами природи і змінами в житті рослини;
Формувати
практичні та дослідницькі вміння з догляду за рослинами;вчити самостійно
помічати та визначати стан погоди;
Називати її
ознаки;розширювати знання про диких та свійських тварин,їх поведінку,спосіб
життя;формувати первинне уявлення,що природу треба берегти,про тварин
піклуватися.
Короткострокові
завдання
|
Методи оцінювання
Дата та прогрес
|
|
Розрізняє
та називає
пори
роки,може показати їх на картинці;
|
||
Розпізнає
диких і свійських тварин по
картинках;
|
||
Визначає
стан погоди
(дощ,сніг,сонце,вітер)
|
Умовні позначки:
О-дитина
оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
СП-спостерігається суттєвий прогрес;
НП-незначний
прогрес;
ПН-прогресу в досягненні конкретної мети немає.
Освітня лінія: дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі
Дата____________________________________________________
Довгострокова
мета: продовжувати формувати уявлення про
кількість,множини,величину,геометричні
фігури;вчити
орієнтуватись
в часі та формувати просторові уявлення;
вчити лічбу
в межах 5 за допомогою різних аналізаторів:
зорового,слухового,тактильного
Короткострокові
завдання
|
Методи оцінювання
Дата та прогрес
|
||
Лічити в
межах 5 кількісною та порядковою лічбою
|
|||
Знаходить
2 однакових
Предмети
серед інших
|
|||
Називає
геометричні фігури,вміє їх відшукувати серед інших
|
|||
Розуміє
поняття «нижче», «вище»,керується ними
|
Умовні
позначки:
О-дитини
оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
СП-спостерігається
суттєвий прогрес;
НП-незначний прогрес;
ПН-прогресу в досягненні конкретної мети немає.
Освітня лінія:гра дитини
Дата___________________________________________________
Довгострокова
мета:заохочувати до спільних сюжетно-рольових ігор з іншими дітьми;розвивати
зацікавленість різними видами ігор,уміння дотримуватися правил,дружно гратись і
завершувати гру;розвивати за допомогою гри культуру поведінки та спілкування.
Короткострокові
заняття
|
Методи
оцінювання
Дата і
прогрес
|
||
1.Бере
участь у різних видах діяльності
|
|||
2.Не
конфліктує з дітьми під час
спільних
ігор
|
|||
3.Розуміє
правила гри та дотримується їх
|
|||
4.Проявляє
ініціативність у ігровій діяльності
|
Умовні позначення:
О-дитина оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
СП-спостерігається суттєвий прогрес;
НП-незначний прогрес;
ПН-прогресу в досягненні конкретної мети немає.
Освітня лінія: соціум
П.І.дитини:____________________________________
Дата__________________________________________
Освітня
лінія: дитина в соціумі
Розвиток
соціальних навичок,емоційно-вольової регуляції та
саморегуляціїї
Короткострокові
завдання
|
Методи
оцінювання
Дата і
прогрес
|
||
1.Уміння
грати в настільні ігри
спільно з
трьома дітьми
|
|||
2.Дитина
утримуватиме увагу
на
заняттях з пізнавального розвитку протягом двох хвилин
|
|||
3.Ярослав
буде обмінюватися іграшками з однолітками з частковою
допомогою
дорослого
|
Умовні
позначення:
О-дитина
оволоділа вмінням, досягла визначеної мети;
СП-спостерігається
суттєвий прогрес;
НП-незначний
прогрес;
ПН-прогресу
в досягненні конкретної мети немає.
Освітня
лінія: особливість дитини
Довгострокова
мета: закріплювати навички особистої гігієни ;гартування організму та його
рухової активності ;продовжувати ознайомлювати з органами тіла людини,його
функціями; формувати правильну поставу,закріпляти гігієнічні навички
самообслуговування; вчити керувати своїми емоціями.
Дата__________________________________________________________
Короткострокові
завдвння
|
Методи
оцінювання
Дата
та прогрес
|
||
Вміє
виконувати гігієнічні процедури
(мити
руки,витирати рот і ніс за потребами,ходити до туалету)
|
|||
Дотримується
правил культури поведінки за столом
|
|||
Знає,називає
і показує частини тіла людини,їх функції
|
|||
Може
самостійно усунути неохайність
та
забрудненість одягу
|
|||
Вміє
ходити з вільними,природними рухами рук,тримаючись прямо,ходити під час
занять один за одним
|
Умовні
позначки:
О-дитина
оволоділа вмінням,досягла визначеної мети;
СП-спостерігається
суттєвий прогрес;
НП-незначний
прогрес;
ПН-прогресу
в досягненні немає.
Додаткові
освітні та соціальні потреби дитини
Види
проблеми
|
Так
|
Ні
|
Додаткове
підтримання
асистентом
вихователя
Додаткове
підтримання
асистентом
дитини
Супровід
соціальним
працівником
|
+
|
-
-
|
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалить