Індивідуальний план роботи на період карантину



План роботи на період карантину

(16.03.2020-03.04.2020)

Асистент  вихователя:  Лях А.В
       
Дата
                             
                    Зміст роботи

Примітки
16.03.2020 
1.Написання перспективного планування на квітень
2.Розробка консультації для батьків «Профілактика короно-вірусу»
3.Розробка консультації для батьків «Інфекційні захворювання»
17.03.2020
1.Розробка дидактичних ігор
2.Розробка коректурної таблиці «Весна»

18.03.2020
1.Перегляд онлайн вебінару «Ігри та розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого віку»
2.Розробка ігор  розглянутих під час вебінару
Онлайн-платформа
Здравченко Т.М
19.03.2020
1.Розробка математичних лічильних матеріалів
2.Виготовити демонстраційний матеріал з математики

20.03.2020
1.Виготовити настільний театр до української народної казки «Вовк та семеро козенят»
2.Розробити  матеріал для навчання  дітей визначення часу
23.03.2020
1.Розробити картотеку ігор  змовленнєвого розвитку
2.Розробити дидактичні ігри з матеріалом з логіко-математичного розвитку


24.04.2020
1.Перегляд онлайн  вебінару «Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей ЗПР»
2.Розробка серії ігор з економічного виховання
Онлайн-платформа
«Всеосвіта»

        25.03.20200
1.Самоосвітня  робота в ІНТЕРНЕТ
2.Ознайомлення з новими нормативними документами
        26.03.2020
1.Розробити консультацію для батьків «Бережимо
здоров я власної дитини»
2.Робота з портфоліо дитини
        27.03.2020
1.Виготовлення наочності
2.Адаптація/модифікація навчальних завдань
        30.03.2020
1.Робота із документацією інклюзія ЗДО
2.Розміщення в соціальній мережі Vider  відео до Міжнародного дня дитячої книжки

Viber
       31.03.2020
1.Розробити консультацію для батьків «Що робити
коли дитина б ється»
2.Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури
       01.04.2020
1.Самоосвіта

2.Розробка разом з вихователем комплекси гімнастики пробудження на весняний період
Онлайн-платформа
«Всеосвіта»
      02.04.2020
1.Самоосвіта


2.Ознайомлення з новими нормативними документами
3.Виготовлення дидактичної гри «Шнурівка»
Онлайн-платформа
«Всеосвіта»

     03.04.2020
1.Розробка плани-картки
2.Перегляд онлайн мультфільмів

3.Дистанційні онлайн-консультації для батьків

Інтернет-ресурси

Vider

06.04.2020
1.Розроблення план-картка
2.Самоосвіта:детальне ознайомлення з освітньою програмою «Віконечко»
3.Упорядкування документації



Інтернет- ресурси
07.04.2020
1.Робота з батьками в онлайн-режимі.Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber  рекомендації МОЗ
2.Оновлення дидактичних ігор за освітньою лінією «Особистість дитини»
    Vider
08.04.2020
1.Оновлення індивідуальних та групових консультацій для батьків за темою:
«Домашні заняття з вашою дитиною»
2.Робота з батьками в онлайн режимі.Добір і розміщення в соціальній мережі Viber відео «Веселі дитячі пісні»




 Viber
09.04.2020
1.Створення дидактичного матеріалу з математики
2.Створення шаблонів для друку дидактичного матеріалу
3.Друк шаблонів,вирізання,наклеювання на картон
10.04.2020
1.Підготовкадо батьківських зборів: «Здоров я дитини в наших руках»
2.Розробка занять для дітей з ООП
13.04.2020
1.Продовження розробок занять для дітей зООП
2.Робота з батьками в онлайн режимі.Консультація та перегляд мультфільма «Розумна маленька Кроля»


Viber
14.04.2020
1.Оновлення дидактичних ігор за освітньою лінією
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
2.Самоосвіта:перегляд вебінару «Секрети артикуляційної гімнастики»


Онлайн-платформа
«На урок»
15.04.2020
1.Пошук інформації для створення дидактичної гри «Цікаві прищіпки»(розвиток дрібної моторики для дитини)
2.Оновлення дидактичних ігор за освітньою лінією «Мовлення дитини»
Інтернет-ресурси
16.04.2020
Робота з батьками в онлайн-режимі.Добір і розміщення в соціальних мережі Viber відео «Зарядка для дітей»
Viber
17.04.2020
1.Самоосвіта перегляд вебінару «Налагодження дисципліни.Подолання агресивності»
2.Пошук інформації для створення дидактичного матеріалу з математики
Онлайн-платформа
«Всеосвіта»
Інтернет-ресурси
21.04.2020
1.Опрацювання додаткової науково-літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у дошкільній освіті
2.Ознайомлення з новинками педагогічної літератури


Інтернет- ресурси
22.04.2020
1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності та дефіциту уваги»

2.Розробка матеріалу для занять для дітей з ООП
Онлайн платформа
«Всеосвіта»
23.04.2020
1.Упорядкування портфоліо дитини зООП
2.Опитування батьків про стан дитини
3.Упорядкування папки самоосвіти
24.04.2020
1.Звіт дистанційнох роботи
2.Підготовка групи до навчально-виховного процесу в квітні










Комментариев нет:

Отправить комментарий